.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چه کسی برق استادیوم آزادی را قطع کرد؟

بیانیه رسمی شرکت برق منطقه ای تهران بزرگ کافی بود تا ابهام در قطع برق ورزشگاه آزادی اوج بگیرد.

بازی دیشب پرسپولیس و صباباتری که با پیروزی تیم پرطرفدار تهرانی برگزار شد ، صحنه ای نادر داشت. برق ورزشگاه در شرایطی که توفان عجیبی در ورزشگاه بود ، قطع شد. در زیر بارش شدید باران و درحالی که باد شدیدی می وزید ، حوار محمد عراقی به عنوان اولین پنالتی زن پشت توپ ایستاد و ضربه اش را از دست داد پرسپولیس پیش چشم همه تماشاگرانش شوکی بزرگ را تجربه کند. همان لحظه اما ناگهان برق ورزشگاه رفت تا شوکی بزرگ به صباباتری و بازیکنانش وارد شود که داشتند آماده شادی می شدند. ناگهان همه پروژکتورها خاموش شدند و 10 دقیقه ای شرایط به همین شکل پیش رفت. پرژکتورها خاموش بودند اما تمام چراق های ورزشگاه روشن بودند.
با از سرگیری بازی اما این پرسپولیس بود که جریان پنالتی ها را در دست گرفت و بازی باخته را با پیروزی عوض کرد تا هلهله شادی نصیب جمعیتی پر تعداد شود که ساعت ها به انتظار این برد زیر باران ، بی وقفه تیم شان را فریاد زدند . پرسپولیس بازی را برد و به فینال رسید . با شروع مجدد بازی انگار روحیه پرسپولیس بازگشت و این تیم توانست شادی را نصیب هوادارانش کند.
گزارشگر بازی علت این اتفاق نادر را اینگونه اعلام کرد:« شوک برق و قطع آن سبب شد تا پروژکتور ها برای دقایقی خاموش شوند و این مشکل نه از ورزشگاه که از برق منطقه 22 تهران بوده و قطعی برق در این بخش از تهران ، سراسری بوده است. »
پس از مسابقه هم ضیا آذری در شرح آنچه آن لحظه رخ داد گفت:« لحظه ای برق رفت و برگشت اما چون لامپ های پروژکتورها گازی هستند برای بازگشت به حالت عادی باید ابتدا خنک می شدند . همین سبب شد تا ما 10 دقیقه ای نور نداشته باشیم.»

این گفته رئیس مجموعه می توانست دقیق ترین مرجع باشد برای از بین رفتن هر سوء تفاهمی اما بیانیه شرکت توزیع برق منطقه ای استان تهران که صبح امروز منتشر شد همه چیز را به هم ریخت. در این بیانیه آمده بود:« وجود اختلالات در شبکه داخلی استادیوم آزادی منجر به قطع برق این ورزشگاه در شامگاه جمعه 3 اردیبهشت ماه جاری شده است.»
در این اطلاعیه با اشاره به عدم وجود مشکل فنی از سوی این شرکت در تامین برق ورزشگاه‌ آزادی، بهینه‌سازی شبکه داخلی این ورزشگاه و تجهیز به مولدین برق اضطراری به منظور تامین برق مستمر و پایدار از سوی مسئولان ذیربط را خواستار شد.
بیانیه ای که سبب شد تا باشگاه صباباتری و مردم قم به اتفاقات بازی تیم شان با پرسپولیس مشکوک شوند. عباس مردی قائم مقام این تیم به خبرآنلاین می گوید:« ما شوکه شدیم که چطور چنین اتفاقی رخ داده است . موضوع را از طریق شرکت برق منطقه ای که تعقیب کریم متوجه شدیم هر مشکلی بوده از درون ورزشگاه رخ داده است و این تردیدهای مان را بیشتر کرده است. دقت کنید بازیکن ما ک پشت توپ می رود تا ضربه اش را بزند و در شرایطی که توپ آنها خراب شده ، برق ورزشگاه می رود. این اتفاق کمک بزرگی بود تا پرسپولیسی ها بتوانند به بازی برگردند. من این برد را به علی دایی و شاگردانش تبریک می گویم اما باید این ابهم ما بر طرف شود که چطور پس از اخراج حرف و حدیث دار بازیکن مان ، ناگهان برق هم می رود تا نتیجه بازی علیه ما شود. از صبح تلاش می کنیم تا با ضیا آذری تماس بگیریم اما او در دسترس نیست. ما باید این شک مان را از بین ببریم و مطمئن شویم خدای ناکرده اتفاقی رخ نداده است . نباید مردم عزیز قم در این رابطه مردد بمانند. تا زمانی هم که این تردید مان رفع نشود ، موضوع را پی می گیریم. »
دسترسی از صبح امروز به مدیر ورزشگاه آزادی تقریبا غیر ممکن شده بود اما عزیز محمدی ، رئیس سازمان لیگ سعی می کند از آنچه در ورزشگاه رخ داده دفاع کند:« این ابهام سازی ها کار درستی نیست. مدیر ورزشگاه که در این باره توضیحات لازم را داد. مگر ممکن است کسی برق ورزشگاه را قطع کند؟ باد و باران را مگر ندیدید ؟ آنها هم ساختگی بودند؟»
به عکس او اما کربکندی ، مربی صبا که تیمش بازنده بازی است می گوید:« باختیم و اگر چیزی بگویم برای خیلی ها قابل هضم نیست اما من می گویم اگر برق رفته چرا فقط پروژکتورها خاموش شدند. چرا سکوها برق داشتند ؟ چرا رختکن ها برق شان قطع نشد؟ مگر نمی گوییم قطع برق سراسری بوده پس باید تاریکی مطلق رخ می داد. ما فقط می خواهیم پاسخ این ابهام مان داده شود.»خبر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.